środa, 15 maja 2013

Rozdział III

Justin's POV
Kiedy widziałem oddalającą się Alice, od razu wiedziałem że to jest to, że muszę ją bardziej poznać, ciągnęło mnie coś do niej, ma taki śliczny uśmiech i jest bardzo miła, nie wiem czemu wszyscy myślą że jest wredną suką. Muszą się przekonać, że tak nie jest. Stałem w tym samym miejscu z 10 minut, ale z myśli wyrwał mnie mój przyjaciel John. Czasami był wkurwiający o wszystko się dopytywał, ale jak miałem jakiś problem on mi zawsze pomagał.
-Siema.- krzykną z drugiego końca korytarza, ja się otrząsnąłem i odwróciłem się w jego stronę.
-Siema, a ty nie na lekcjach?
-Przestań pierdolić o lekcjach i gadaj kto to.-krzywo się na niego spojrzałem nie wiedząc o co mu chodzi.-No przestań, przecież widać że się zakochałeś.-zadziornie się uśmiechną.
-Przestań naśladować dziewczyny i chodź.-Głośno się zaśmiałem. John poszedł za mną. Po kilku sekundach usłyszałem głos Johna:
-Ymm,Justin? a gdzie my idziemy?
-Najdalej stąd, dzisiaj nie mam ochoty siedzieć w tej szkole.-John tylko skinął głową wiedząc o co mi chodzi. Po wyjściu z wielkiego budynku przepełnionego ludźmi ruszyliśmy w stronę pobliskiego lasu, to tam zawsze siedzieliśmy z Johnem, gadaliśmy, wygłupialiśmy się, ten las to połowa mojego życia, kocham to miejsce tutaj się wychowałem.
-Stary, co jest? jesteś jakiś przygnębiony.-Mimo iż był moim przyjacielem, nie mówiłem mu do końca wszystkiego. Nie wiedział czegoś bardzo ważnego o mnie, nie wiedział co mnie zabija od środka, on mi nie mógł pomóc.
-Nic, mogę trochę pobyć sam?-Wyraźnie było widać że jestem przygnębiony, nie ukrywałem tego przed nim, ale nie chciałem mu mówić całej prawdy, po prostu. Chcę żeby nie wpierdolił się w to samo co ja.
-Jasne, jakby coś to dzwoń.-Był coraz dalej a ja oparłem się o pień drzewa i zacząłem rozmyślać nad tym wszystkim, po jakimś czasie powieki zaczęły mi opadać, więc zasnąłem. Obudziłem się i od razu spojrzałem na zegarek, była już 17:00, ruszyłem w stronę domu, ciągle myślałem o dzisiejszym zderzeniu z Alice, nasze oczy spotkały się tylko na kilka sekund, ale i tak zauważyłem tą iskierkę, idąc uliczkami, uśmiechnąłem się sam do siebie, po chwili poczułem wibracje w kieszeni więc wyjąłem telefon i sprawdziłem kto do mnie napisał. Był to David.
Od David:
Dzisiaj o 1:00 u mnie.Będzie ostro.
Do David:
Będę.
Po odpisaniu na sms'a schowałem telefon do tylnej kieszeni spodni, byłem już przy moim domu, szybko wszedłem i ruszyłem w stronę kuchni mając nadzieję że będzie coś co będę mógł zjeść. Niestety nic nie znalazłem. Poszedłem do mojego pokoju i położyłem się na łóżku, włączyłem muzykę i lekko przymknąłem oczy, ostatnio słuchanie muzyki jest o wiele przyjemniejsze od słuchania ludzi. Odpoczywając na łóżku usłyszałem, jak burczy mi w brzuchu. Zamówiłem pizze, po 20 minut już była, usłyszałem pukanie, szybko zbiegłem, otwierając drzwi.
-Dzień dobry.To będzie 25 zł.-Wręczyłem mu te pieniądze i poszedłem do kuchni, zjeść. Byłem strasznie głodny, szybko mi z tym poszło, po skonsumowaniu spojrzałem na zegarek, była 23:00. Nie szykuję się długo na imprezy, ale pomyślałem że już zacznę to robić żeby później móc odpocząć. Wszedłem do łazienki, rozebrałem się, byłem w samych bokserkach, usiadłem na podgrzewanej podłodze i znowu zacząłem myśleć o Alice, co ona ma takiego w sobie że ciągle o niej myślę nie znajdując odpowiedzi na te pytanie wstałem i odkręciłem ciepłą wodę, zdjąłem bokserki i wszedłem pod prysznic, ciepła woda otuliła moje zimne ciało,co spowodowało u mnie ciarki. Rozprowadzając mydło na rękach i nogach zacząłem myśleć czy na pewno mam iść na tą imprezę, czy to dobry pomysł. Zamykając oczy znowu wszedłem pod strumień ciepłej wody pozwalając jej wszystko ze mnie zmyć. Wylewając na rękę trochę szamponu rozprowadziłem go na skórze głowy po czym go spłukałem i zakręciłem wodę, wyszedłem z kabiny prysznicowej i zacząłem się wycierać, poszedłem do pokoju wyciągając nowe bokserki i koszulkę, nałożyłem to na siebie i wybrałem mało ważne spodnie. Spojrzałem na ekran telefonu sprawdzając czy ktoś chciał się ze mną skontaktować, ale niczego tam nie zobaczyłem oprócz cholernie późnej godziny, była już 00:30, czy ja naprawdę tak długo się myłem? wysuszyłem włosy doprowadzając je do prefekcji i skierowałem się w stronę wyjścia, na szczęście David mieszka niecałe 10 minut stąd, więc byłem pewny że zdążę. Idąc ciemnymi uliczkami, coś mnie zmusiło abym zawrócił, zrobiłem to, wróciłem do domu, wyjąłem telefon z kieszeni i napisałem smsa do Davida.
Do David:
Jednak mnie nie będzie, coś mi wypadło.

Położyłem się na kanapie i włączyłem telewizję.Powieki opadały mi co chwilę, kiedy miałem już zamiar zasnąć, usłyszałem krzyk dziewczyny. Była około 1 w nocy. Szybko zacząłem biec w stronę domu z którego dochodził krzyk, wchodzą na podwórko zobaczyłem przez uchylone drzwi chłopaka stojącego nad dziewczyną która była nieprzytomna, bliżej się przyjrzałem, to była Alice, mięśnie zaczęły mi się napinać, wleciałem do tego domu nie panowałem nad sobą, Z całej siły dałem mu pięścią w twarz, upadł. Nie zainteresowałem się nim, bardziej ciekawiło mnie co z Alice. Wziąłem ją na ręce i poszedłem do samochodu położyłem ją na tylne siedzenia, a sam wsiadłem na miejsce kierowcy, odpaliłem silnik i pojechałem do szpitala.
___________________________________________________________

No i mamy 3 rozdział, cały z perspektywy Justina. Jak myślicie, co się stało z Alice? Czy Justin i Alice będą razem? Dowiemy się później. :) Rozdział ten napisany przez Olę @Biebergasmmmmmm, na szybko, więc może być trochę nieudany. :)
Komentujcie! To sprawia nam wiele radości i mobilizacji! <3
_____________________________________________

JEŻELI MACIE TWITTERA I CHCECIE BYĆ INFORMOWANI O ROZDZIAŁACH, PISZCIE SWOJE NICKI, MY BĘDZIEMY POWIADAMIAĆ. :)
Dziękuję ♥ Ola @Biebergasmmmmmm

5 komentarzy:

  1. Super ;D bardzo ciekawe i nie mogę sie doczekać kiedy kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję <3 Dzisiaj będzie 4 rozdział :* / @Biebergasmmmmmm

      Usuń
  2. Swieeetnie dziewczyny! :D Czekam na dalsze rozdzialy i przepraszam za Paule. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ♥ będzie 4 dzisiaj. Jaką Paulę? :)

      Usuń
  3. @Zuzalec Proszę o info kiedy będą nowe rozdziały ;3

    OdpowiedzUsuń